Menu
menu

 

 

video, kolor, PAL, 16mm prebačeno na digitBETU, 09:32, 2006.g.

Prilikom kupovanja namirnica na placu kupci se koriste raznim osjetilima kako bi uspjeli procijeniti da li je voće i povrće uvozno ili domaće. Preferiranje domaćeg nad uvoznim prisutno je kod svih kupaca bez obzira da li je zaista bolje i kvalitetnije i ono polazi iz dva argumenta: da kupovinom hrvatskih namirnica kupci podupiru razvoj hrvatske poljoprivrede te da je domaće bolje jer je poznato i finije, ne uzimajući u obzir da nije pitanje da li je uvozno ili domaće već na koji je način uzgojeno. Odlučuju se radije na kupnju domaćih proizvoda već samo zato jer to je “naše, domaće, hrvatsko”, a ne neko strano, vanjsko ili nepoznato koje se samim time smatra lošijim i nekvalitetnijim.

Za izradu zimnice kupuje se isključivo domaće i poznato, te ga je potrebno preparirati i spremiti, kako bi bilo sigurno, i očuvano, zaustavljeno u svome najboljem trenutku kako bi trajalo cijelu zimu. U tom procesu potrebno je ukloniti sva strana tijela, odabrati najljepše komade, one koji nisu oštećeni, te sve dobro očistiti da bi se zimnica sačuvala od kvarenja, da bi bila “sigurna”.

AUTORICA: Ana Hušman | SNIMATELJ: Ivan Slipčević | MONTAŽERKA: Iva Kraljević | ANIMACIJA: Ana Hušman | SNIMANJE ZVUKA: Ana Hušman | OBRADA ZVUKA: Tomislav Domes | IZVRŠNA PRODUCENTICA: Maja Jurić | PRODUKCIJA: Studio Pangolin | DIZAJN OMOTA: Srđana Modrinić | PRIJEVOD: Nicolle Hewitt | hvala: Tržnice Zagreba d.o.o; svim ljudima koji rade na Dolcu | film je sufinanciran sredstvima Ministarstva kulture Republike Hrvatske

Ovaj film je objavljen pod licencom Creative Commons Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima. Da biste vidjeli kopiju te licence ~ posjetite http://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/.