Kao nastavak autoričinog bavljenja kolektivnom i osobnom memorijom, upisivanjem povijesti u subjekt, artikuliranjem službene odnosno intimne povijesti i crne rupe u tom narativu, istraživanje se i dalje bavi poimanjem povijesti, odnosno prapovijesti i objektima koje smatramo dokazima o postojanju te pra-povijesti. Kao i recentna Hewittina istraživanja, i ovo se bavi na indirektan način recentnom prošlošću, odnosno prikazom povijesti, te ratnoj i posliije ratnoj retorici na područjima bivše Jugoslavije i problemima iskaza, dokaza i traga. Kao okosnica istraživanja u ovom slučaju figurira Neolitik i Eneolitiki u Podunavlju. Neposredan objekt istraživanja je Vučedolska kultura, a posredno i susjedne kulture, kultura Vinča, Badena, Cucuteni Tripoli kultura.
Namjera projekta je u spekulativnoj formi povezati materijalne ostatke kao dokazni materijal, isprepletene biografije arheologa, njihovih objekata i subjekata istraživanja (ženske figurice, sazviježđa, astralni kalendari, vampire, posude, muziku) koji se pojavljuju unutar vremenskog razmaka od 5000 godina na istoj lokaciji. Projekt vibrira između historiografije, dokumentarizma, objektne analize, putopisa i spekulativne fikcije.
U neolitskoj kulturi postojale su brojne ženske figurice koje su otkrivene diljem Panonske nizine i jugoistočne Europe, koje ne postoje u muzejima zapadne Europe. One čuče u Bugarskoj, Moldaviji, Rumunjskoj … Ta periferna pretpovijest ženskih prikaza postaje alternativni kontinuitet nevidljivosti.
Turneja po Podunavlju (Srijem, Baranja, Slavonija, Srbija)